Dösnack

YEESS det funkar!
Det var någon grej som jag inte hade installerat som pappa fick göra åt mig.

Nu har den svenska sommaren kommit och de senaste dagarna har det varit mellan 20-30 grader. Lökigt värre. Igår kväll tog jag det där första doppet som jag aldrig brukar ta i Sverige, men så blev det. Efter det åkte vi ner till långedrag och hänge i Jennys båt en stund. Jag var sjukt trött, så jag gick hem för att sova, men hade helt glömt att jag faktiskt hade sålt min säng samma dag. Det är soffan som gäller för mig nu fram tills nästa vecka när mamma har tid att åka med mig, så att vi kan köpa en ny.

Idag är det måndag och mamma har kommit hem från sin segling. Jag gillar att vara själv, men det ändå skönt att mitt hus känns som hemma igen istället för en fritidsgård.
Imorse gick jag gick ner till Saltholmen med Cassandra en stund och solade även idag, men det började blåsa upp, så vi gick hem igen. Jag har inga fler planer för dagen, utan sitter nere i vardagsrummet och väntar på mat och bättre tider. 
 

Kiss and löv, L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0