Gåvor eller skräp

När jag vaknade och kom ner så hade mamma gjort världens macka till mig, där hon nog slängt på det mesta vi har i kylskåpet tror jag. Gillar vi!
Torsdag idag och jag ska försöka få tag på min frisör så att hon kan fixa min utväxt innan jag åker. 

Pappa var precis här och lämnade ett jättefint guldhalsband med en liten droppe som han har köpt för att jag ska ge det till Meng - Kinesen som ska följa med mig och shoppa och pruta åt mig. Citerar Chris:
"Ändå rätt grymt att ha en egen Kines" 
Ja, det är grymt, men så är ändå inte riktigt fallet. Jag snackar med Meng över mail och hon är en tjej i min ålder som börjar till collage till hösten och helt enkelt ska visa mig runt i sin stad och så vidare.



Att ge en kines en present är ju skitsvårt. Inte för att dom är kineser, utan för att dom verkligen bor på andra sidan jorden och att man inte har full koll på vad dom tycker är snygg eller inte. Dessutom är en av mina få svagheter just presenter överhuvudtaget. Det händer sällan att jag lyckas med något perfekt. Det retar mig att jag på riktigt tyckte att två av mina pärlarmband skulle vara en bra idé, medans min pappa utan att tänka en andra gång gick och köpte den ultimata kinespresenten.
Jaja, jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: ELSA

Hejsan!

Var gärna med och tävla i min fototävling, med temat 'inspiration' pris från Franrkike/London utdelas! :)

Kram!

http://thetimeofourlifes.blogg.se/2011/june/fototavling.html#comment



En fråga bara.. Ska hon pruta åt dig i Sverige eller ska du åka någonstanns? Sjukt coolt iallafall! :)

2011-06-23 @ 13:03:13
URL: http://thetimeofourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0