Mission - vardagshat

Ibland hakar jag upp mig på saker som jag borde ha skrivit ner för intressets skull från början. Till exempel saker jag hatar.. Eller kanske gillar. Exempel på sånna saker finns ju iofs på beskrivningen om mig som ska finnas om man klickar på någon sorts länk
<----- På den sidan någonstans.
Till exempel tidsoptimism. Finns nog inget mer jag hatar än sega människor som ALLTID kommer försent. Säger inte att jag aldrig gör det, säger att jag hatar folk som inte ens försöker. Det var en grej. Den här veckan tänker jag ta med mig penna och papper vart jag än går, så att jag kan skriva ner mitt vardagshat och nästa vecka (torsdag) sätta ihop någon sorts toplista. I'll figure it out. Håll ögonen öppna och kom gärna även med tips mates.

Love

Tjuvstart:
1# Tidsoptimism
2# De där personerna som måste gå liite långsammare än alla andra på stan, vilket gör att dom skapar någon sorts mänsklig propp i flowet, så att man blir tvungen att tränga sig förbi bakifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0