Mail från Kina!

3# Att vakna av att föräldrar nyser
4# Dörrar som slår
5# Snea gafflar

Som rubriken säger så har jag fått mail från Kina! Kommer till det snart.
Lördag och jag känner mig bättre från förkylningen. Igår blev det alltså hemmakväll framför filmen Merley & Me. Bara jag, ett paket Digestive och vår jättefotölj. Egentligen vill jag inte påstå att filmen var så sjukt bra eftersom det faktiskt inte hände någonting, men funkar skitbra som bakis/sjuk-film.
Aja, nu sitter jag ovanpå täcket i min lila mysdress alles nyduschad och knappar på datan. Lite senare kommer Agnes, Hanna och Rebecka hit och hänger en stund innan vi drar till GRETAS. Tjohoo! Saknat det!
Folks, jag är straight, men har alltid roligare än på något annat ställe på stans populäraste gayklubb. Du hittar inget ställe med mer blandat folk som faktiskt har intressanta saker att berätta på riktigt. Glad är vad jag är!

Nåväl. Ett brev fån Kina har jag alltså fått. Det är skickat från Liu som är i min ålder och ska vara någon sorts guide för mig i staden. Blev impad av att hon verkligen tagit sig tiden och skrivit ett meterlångt brev med massa bilder och sånt från staden. Jag ska svara när jag skrivit klart här. Om nåstan bara en vecka sticker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0