Ha-listan

Nummer 1 på Ha-listan är förståss en säng. Jag var och valde ut en medelmjuk 120säng på IKEA igår som mamma och Göran ska åka och hämta någon dag. Ja, jag ligger fortfarande på soffan.

På den sängen såklart ha alledes nya sängkläder som jag vill ha i silke. Smart som jag är, så har låtat bli att beställa det just nu eftersom dom tydligen har en del sånt i Kina och antagligen till ett bättre pris. Förhoppningsvis ännu fler färger också. Champagne eller rosafärgat hoppas jag på!




Min sista Ha-grej för tillfället är en systemkamera. Dom är bara SÅ MYCKET ROLIGARE att ta kort med och det bli så galet fina bilder! Tänkte ta och kolla på lite olika när jag ändå är inne i stan idag.
Nu måste jag dra mig så att jag hinner med Hannas studentmottagning också. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0