Christina Grimmie

Så lägger jag upp ännu en länk med Christina Grimmie som fortfarande sitter hemma framför sitt piano och sjunger covers. Har för mig att hon har gjort nån riktig låt.. Som sög.
Men JÄDRAR sicken vacker röst hon har!




För övrigt - I veckan har jag legat hemma och vart sjuk efter helgen. Ändå nöjd med två dagars grillning hemma i min trädgård. Nu är det mindre än TVÅ VECKOR kvar till Kina. När jag är där så kommer jag inte att kunna logga in på facebook eftersom det på något sett har blivit "bannat" från landet. Så ni som läser detta ska veta att ni endast kommer att kunna få tag på mig här på bloggen, om inte mail för er som vill ha det.

BTW! Jag har äntligen fått min 120säng. Den ser stor och klumpig ut och är jätteskön och precis vad jag ville ha! Möbeljakt i veckan för att kunna skapa mig ett nytt sminkbord så småning om.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-06-16 @ 15:59:51
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0