Måndassnack

Nu har både chip-ingången och sladd-ingången slutat fungera på min dator. Alltså är det görjobbigt att lägga in bilder eftersom jag måste göra det via min andra gamla avdankade maskin.

Hur som helst så ger jag inte upp för det.
Livet rullar på. Jag börjar känna mig som en vanlig gammal göteborgare igen. Jag dricker öl, säger att jag ska träna, har allt annat än tur och är ganska nöjd och glad ändå.
Nu sitter jag hemma och kollar på nån dokumentär på TV om havet och äter glass.
Sweet Monday


Kommentarer
Postat av: Lennart

Att både kort-läsaren och USB-porten slutar att funka är inte så troligt. Men en dator behöver omvårdnad och ibland t.o.m. service. Du borde börja med att göra en systemrensning, en defragmentering och sedan en systemåterställning på datorn. Om inte det hjälper finns det ett par saker till att försöka med. Och om inget annat hjälper kan man ju lämna in den.

Ett tips: Det finns en hel del unga data-nördar som gör dator-service för en billig peng (svart). E dock inte säker på hur man hittar dom.

2011-08-16 @ 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0