Vad är grejen!?

Jag citerar min egen facebook-status:
"Ända skälet till att jag skulle överväga att skaffa mig pojkvän är att JAG INTE KAN ÖPPNA BURKAR SJÄLV". Och det var i söndags. Tillslut fick jag upp den. Det var dock ingen burk, utan en drickyoughurt. Grejen är att nu har det hänt igen! Jag har försökt sen IGÅR varje gång jag har vart förbi kylskåpet eller känt mig taggad för ett nytt försök. Inte för att jag är ständigt sugen på fetaost (okej, jo), utan för att jag bara vill ha upp den jävla burken. Hur tänker dom när dom säljer sin mat? Tänk den stackars hemlösa, beniga tant som äntligen sparat ihop till en burk med fetaost. Så går den inte att öppna!? Hon kan bara kolla på fetaosten och knacka på glaset så att dom små bitarna sätts i rörelse och simmar runt i sin olja.
Tro mig, jag har försökt med varmvatten och att ligga på golvet med en handduk runt locket när jag skruvar. Inget funkar och jag börjar gråta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0