Partyprylar

1. Megafon.
3/5 poäng.
Är grymt kul!



2. Kortlek
1/5 poäng.
Är man inte ett riiktigt jävla gött gäng med ett dussin charmörer som kan göra det hela till en kul grej, så är det allvarligt inte så sköjj att spela kort på hemmafest. Jag bler bara trött av det.. Eller för full.
Krök gills inte.


3. Solbrillor
-/5 poäng.
Nej, kom inte med det på fest. Ingen anledning och ser grymt töntigt ut med folk som glider runt med brillor när det inte är sol. Dessutom kommer dom tillslut bort eller går sönder.

4. Hatt
4/5 poäng.
Det berömda hatttricket. Funkar och kommer antagligen alltid att funka med en hatt som börjar på ens eget huvud. Händelseutveckling: Hatt på ditt huvud - motsatt kön provar hatt - tar den och går iväg - hatten vandrar - du jagar = Sysselsättning, icebreaking.

5. Boaorm (inte att ta med sig dock)
2/5
Har man en boaorm i huset så gör det hela grejen mycket mer spännande och unik. 2 poäng för att det är vad som kommer att bli intressant. Poängen boan aldrig fick för dom som blev rädda och gick hem. Hade det inte vart för att jag fick klappa en igår och att jag på riktigt var impad, så hade jag aldrig gett dom poängen.

6. Husdjur
-/5
... När jag tänker efter.. Inga husdjur alls med på fest. Tro mig. Det händer verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0