Sjuuk again

Nu sitter jag som en tickande snorbomb hemma hos min pappa och äter Ben and Jerrys framför datorn. Men jag kan ju säga såhär att gårdagen var helt otrolig. Den började hemma hos Hanna med med hon, jag, Josse och hennes kompis Marcus. Tyckte så synd om killen som fick sitta och lyssna på vårat "Omg, fint halsband. Asså aa. Fast nej. Omg bedobedobedo oouuuhh vad söt han på TV är HIHIHI".
Fast det kanske inte blev så mycket bättre när vi kom ut eftersom vi nämligen tog med honom till Rockbaren av alla ställen. Stackarn va typ rädd. Jag var också typ rädd i början. Hårdrock, motorckelkillar, emotjejer. Fast det var ju förståss inte dom enda grupperna som fanns där utan det var jätteblandat med olika stilar. Sånt tycker jag är skitkul. Första ölen var ungefär.. Alla kollade på varandra.. Sa ingenting. Men sen när vi kom igång lite så kom vi IGÅNG. Särskillt jag och Hanna. Åhh vad är det? Mintu? 29 kr? Vi tar 4. "Dom här kommer att slå om en stund" sa Hanna. Och det gjorde det. Jag ended up på en bänk utanför toabåsen.
"Du ska veta att jag är väldigt bra att prata med. Jag är typ Dr Phil. Så om du har problem så kan du sätta dig här och berätta dom för mig" sa jag till en emotjej och klappade på bänken bredvid mig. Och det gjorde hon. Vi kom in på värsta djupa grejerna. Minns dock inte vad hon sa.
Sen har vi en film från ett till toabesök där jag och Hanna står och sjunger på "Hej tomtegubbar slår i glasen". Vaddå förnedra sig själv? Vill någon se förnedringen så finns den på facebook..
En del av kvällen satt jag och tjötade med dealern på blackjacken när ingen spelade. Han skulle lära mig att shuffla markerna. Jag gjorde det riktigt bra.
Sen minns jag inget mer av kvällen. Vi drack lite mer, Hannas pojkvän Sebbe kom när Josse och Marcus gått. Tror nog att vi var liite jobbiga.

Dagen efter vaknade jag hos Hanna och var JÄTTEFÖRKYLD. Jag har vart där hela dagen och vi har väl inte gjort så mkt mer än att bara vara äckliga, ätit, sovit.
Vid matbordet:
Jag: Har du någonsin vart med om att du är på väg att rapa.. Men så åker rapen ner igen.
Hanna: Ja! Det är så frustrerande. Det är samma sak när man är på väg att fjärta, så kryper liksom fjärten in igen och....
Jag: BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖRP.
Hanna tappade flaskan med fruktsoda och hennes pizza låg nu dräkt i badet av fruktsoda på hennes tallrik. Hon höll upp en droppande pizzaslajs och kollade på den.
Hanna: Man kan nog äta den ändå...


Vem är tjejen till vänster!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0