Singin' with Steven

Sitter i min säng och väntar på grymt mycket bättre tider tillsammans med Aerosmith i lurarna och två rör med C-vitamin. Idag hade jag min första Svenskalektion. Var tionde sekund hörde man mitt grissnörvlande under hela lektionen.
Imorse när jag hade på spotify när jag gjorde iordning mig hörde jag en reklam ungefär 3 gånger som adresserade till en hemsida där det tydligen skulle finnas tips på hur man överlevde förkylningar.. Eller fick det att sluta. Snappade aldrig upp hemsidans namn, så jag googlade ungefär på "Förkylning tips" och kom in på ett forum där exakt alla tipsade om whiskey och rå gullök. Iofs har jag ungefär klunk i en flaska nägonstans men... Nej. Gud nej. Kanske när jag fyller 40 och känner mig förkyld.
Väntat typ hela helgen på att få komma till skolan och sätta mig och plugga klart med alla uppgifter, men det suger när jag sånhär. Som en zombie. Nu vill jag att jag ska ha gjort klart allt, att jag ska vara frisk, att det ska vara helg och dags för att fira Loleys födelsedag nunuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0