R.I.P Rasmus

Glömde även säga detta. Hörde igår att dom hittat kroppen. Hur kan det inte ha vart ett brott inblandat? Hur full man än är, så gör man sig väl inte besväret att gå hela vägen till älven. Inte för att nån precis stått och hotat att döda honom om han inte hoppade i.. Men klart han måste blivit jagad eller nåt.

"Kroppen togs upp av Kustbevakningen
i fiskhamnen i Göteborg efter
ett tips på lördagsmorgonen."

... 
"Jooo... Det är ju så att jag har ett liiitet litet tips. Vet inte om det hjälper er eller så meen.. Nej, vänta jag kan inte säga det. Eller jo. Det ligger ett lik i älven. Nu sa jag det. Förlåt för att jag tar er tid eller, men tänkte bara eeh .. okej hejdå"
Sluta vara så serious people! Alla vet vad det handlar om. Nån stackare som var ute med hunden eller för att kolla till båten hittade ett lik, skrek som fan och sprang hem och ringde. Säg det i stället. Det tycker iaf jag är intressant. Hur den personen mår idag eftersom det är en av många grejer man INTE väntar sig ska hända en själv. Att hitta ett svullet lik.

Nej, nu ska jag nog plugga.. Snart.
R.I.P Rasmus och själfallet Elin Krantz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0