Och vad lärde vi oss?

Hittade en gammal blogg jag hade för längesen och lite antecknade citat jag skrattade lagom åt. Detta hade jag helt glömt! Det är i min gamla klass när vi jobbade om antiken.

" ... så rullade dom in hästen i staden och sedan klättrade alla ur den och brännde ner hela troja.."
" ..... Och Brad Pitt dör i slutet"

"Äee, men det är handär... Han... Vad heter han med pilbågen?"
"Legolas!"


"Stoft, är det någon som har en aning om vad dom menar med det då?"
"Det är ju sånt Peter Pan har!
*tystnad* ... Ni vet... Sånt som gör att han kan flyga.. Typ."

Läsning innantill i texten:
"Men min stora fasa är min moders bredd... Bädd."

"Vem var Homeros då? Det hade ni i Läxa till idag"
"Ere dom där människorna som är getter?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0