Lonleyy..

Gissa vart jag är nu? Nåt jag snackat om länge, men som aldrig ville bli av. Nej, inte Grekland.
Jag är i Falkenberg på intensivkursen. Finally. Just nu... Det känns ensamt. Det är bara jag i ett dubbelrum just nu. Om det kommer någon mer så kommer inte hon förens imån. Det är typ en villa dom byggt om till ett vandrarhem. Delat kök, ingen garderob. Jag har ingen aning om vart toan är. Värt att gå och leta kanske. Sen.
Vad i helvete ska jag hitta på nu då?
Förutom att sitta och darra som nåt skrämt djur i mitt lilla hörn.. Hmmm... Nee, ingenting. Jag stannar här framför min trygga dator.

Shit, kommer ju aldrig att kunna flytta hemifrån. Så fort jag stängde dörren bakom mig kändes det typ som att jag var ensam på jorden. Fan.. Jag har blitt så stor. Ballar ur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0