Lolan 18!

Såå var det födelsedagsfirning igen! Men inte slutar det här. Agnes och Jenny ska fortfarande också firas framåt. Tuvärr missar jag Agnes födelsedag eftersom jag är på intensivkursen. Hade såå gärna velat vara med eftersom att jag VET att dom kommer att gå till Gretas (typ det roligaste stället i stan).

Men nu var det inte det jag skulle skriva om. Louise var det. Vi började ca 10 tjejer runt middagsbordet och åt lite smått och gott (JÄTTEGOTT). Sedan kom det fler. Både ansikten man kände igen och inte kände igen. Vi drog inte ut, utan stannade hos Loley hela kvällen och det var sååå kul! Älskar hemma fester. Mer sånt!

Värt att spela match idag? Avspark kl 13.00 i Landvetter. Nja.
Smsade igår med tränare.. Ganska ny tränare för mig, så nog ren tur att han hade humor.
T: Match imån. Samlas 12.30 i Hovås!
Jag: Nej, tuvärr, jag kan inte. Kommer inte hem förens på eftermiddan..
T: Inte en chans? Vi spelar kl 13.00 i Landvetter.
J: Jo, men när du säger det så landar jag med flyget precis då ju. Kan be piloten släppa mig vid plan.
- Det är nu man sitter och väntar på att han ska svara typ "vart är du?" eller nåt. Hade nog fan lagt ner fotbollen om han hade gjort det -
T: Kan du inte hoppa fallskärm?
J: Haha jo visst. Jag löser halvtidseventet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0