Helgen

Fick köpt exakt sånna skor jag ville ha och fick använt dom i fredags och dessutom för 500 spänn! Yeees.
Dock blev Alingsåstrippen inställd, så jag satt med Joakim på Götas ett par tillar och tog ett glas.

På lördagen firade vi Jennys 18s-dag. Jag vet. Dessa födelsedagar tar aldrig slut, men det är lika värt det varje gång. Vi laddade upp hemma hos Jenny i Mölnlycke (mitt i ingenstans) med god middag och en del krök. Måste bara säga att jag är så glad för att jag inte röker för det är SJUKT kallt ute.
Vi åkte in till stan och hamnade på Mirage på Karisma. Jag har inte alls gillat Karisma innan, men det var faktiskt grymt kul där igår och kvällen var grymt lyckad!

Idag har jag, Joakim och Robin suttit ute på Roberto hur länge som helst och jag har fått min efterlängtade söndagspizza (Opera med extra sås mmm). Sedan åkte vi på en roadtrip till Trollhättan för att köra hem Robin. Vi gled runt på gatorna och dom visade hur det såg ut där. Det är fan otroligt. Trodde att det var ett par villor man smällt ner någonstans ute på landet, men det är ju verkigen en liten stad!
Hur som helst. Sedan åkte vi tillbaka till Göteborg, åkte en liten sväng runt i stan och sedan hem igen. Perfekt bakfylledag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0