Freday

Varför köpte jag inte ett par sånna där vanliga skor med en bred decimeterklack som alla har istället för mina 2-decimetersklackar? Love dom, men shit vad jag hade velat ha de lägre just idag. Det var dom det var tänkt att jag skulle köpt från början. Minns inte, ligger dom under tusenlappen? Då skulle jag kunna överväga att kila in till stan idag och leta. Kanske... Eller inte.

Idag bär det i alla fall av till Alingsås av alla ställen men Cassandra och Pernilla och imån ska vi fira vår kära Jenny som fyller 18 år!
Nästa helg tror jag att jag ska tvinga mamma vara hemma på fredagen, så att vi kan ha fredagsmys med ostbågar och cola. Saknar fredagsmys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0