Morron

Joakim ringde och sa att det var snö. Sen gick jag in på facebook och fick veta att det var snö. Sen fick jag veta det ungefär 20 ggr till eftersom det inte finns en jävel som inte uppdaterat sin status för att berätta det för alla. Sen drog jag bort gardinen och fick veta att det var... Snö. I Sverige av alla ställen.

När jag kommer hem ska jag sticka till frisören och se ifall dom kan justrera min blonda färg lite. Jag ska väl börja med att kolla vad dom tar för pris för det, för jag har nämligen ingen aning om vad jag har för pengar. Sen ska jag tillbaka till mitt gamla jobb och gulla lite med dom och kolla om dom kanske har lite jobb över för mig runt jul. Hoppas att det går att lösa.

Så här vill jag ha mitt hår ungefär. Inte så mycket skillnad, men lite snällare blond. Varmare nyans.... Kan man säga så? Vet inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0