Rubriko

Måste bara börja med att säga att det stog en så OFANTLIGT snygg kille utanför mig idag. Aldrig har jag sett något liknande. Dom hade kört hit en såndär släpvagn och ställt den utanför mig och där stog han och sålde köksluckor. Utanför mig av alla ställen?

På lördag firar jag äntligen min 18årsdag! Idag var jag och köpte nya vinglas på IKEA. Egentligen vill jag ha jättestora runda, men det tyckte mamma var "otympligt". Okej, typ +40 varning på mig. Läägg av. Aja, jag tror att det kommer att bli kanon på lördag. Göran ska sätta upp värmeslingorna på altanen i veckan, markisen ska vara utfälld, extradelen på utebordet ska sättas på, pappa kommer med en sladd imorgon så att jag kan koppla ihop laptopen (spotify) och högtalarna (har egentligen ett par andra grymma med bas som jag brukar ta fram när jag har folk hemma, men våra stora som hänger på väggen är SÅ mycket bättre), en stor vid duk har mamma köpt. Nu håller jag på med en spellista på spotify. Jag vet att alla kommer att gå och byta hela tiden i vilket fall, men behöver ett on-the-go-spår. Så här ser den ut:
Allttttt
Dock har jag redan tjuvstartat mitt myndiga liv igår.
jag åkte in till stan och träffade Hanna och Jenny. Jonna dök upp strax efter och vi satte oss på Sense och jag tog mig en laglig öl. Rebecka kom också. Vi satt helt enkelt några görgoa brudar och tjötade om allt och inget någon timma eller två. Jag och Jonna gick vidare till Queens och satte oss med vår gode Zaya och en tjej jag inte sett förr. Letade precis efter en hemsida där man kan köpa fan-T-shirts där det står "Zaya is my bartender". Funderar på att köpa mig en för att vara snäll. Då kan han ju iaf skryta med att det är TVÅ som har köpt den, haha!
Hur som helst, efter att ha suttit på Queens så hände det inte så mycket mer. Vi följde med our bartender och kollade när han klippte sig, sen åkte jag hem :)



Detta är íofs från i fredags, men vafan, denna måste med. Den bilden fick jag allt till. Detta är i Hinsholmen on my way to spårvagnen.


Justeja! Skulle färga håret igår. Jag är hemskthemskt trött på mitt bruna hår och försökte få det Chamgagnefärgat... Det blev..... Exakt ingenting. Lite grönare kanske. Har köpt ett paket med slingor, men vetti fan om jag vågar ha i dom nu. Det kanske blir ännu grönare. Kanske kan kila iväg till affärn imån och göra något annat desperatköp.

På paketet stog det typ: "Under färgningen ser det mörkare ut. Detta är normalt"
Resultatet blev alltså........

...... Nada.

Åhh, fattar inte varför bilderna lägger sig på sidan.
Nä, det var nog allt. Jag återkommer.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0