Pengar på ingång!

Nu har jag jobbat färdigt för sommaren och i slutet av augusti kommer mina lönepengar. Dessutom hittade jag av en slump mina pengapapper från vårens praktik när jag letade efter något helt annat. Jag var helt säker på att jag lämnat in och gjort mig av med pengarna, men närå, dom kommer också i slutet på augusti. Eftersom jag inte kunde skapa ett sparkonto, så måste jag helt enkelt hålla stenkoll på mina pengar. Gör jag inte det, så förtjänr jag antagligen inte att åka. Nu då? När hösten börjar har jag ingenstans att ta vägen. Funderar på att lösa en till praktikplats. 1600 i månaden.. Om vi säger.. September-April
= 7 månader
= 11200. HOOOLY!!? Taget.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0