ARTON!

Idaaag fyller jag år! Nu får jag dricka öl lagligt. Dock blev jag inte leggad idag när jag åt ute med pappa på en resturang. Blev faktiskt lite besviken. Aja, idag är jag hemma med mamma, men imorgon ska jag på en lite utgång... Fast att det är måndag. Men just nu har jag ändå ingenting att hålla mig i gott skick till. Stora utgången blir på lördag! Jag har fått pengar och en liten del av det köpte jag en klänning för, men jag får se om jag lämnar tillbaka den. Hittade nämligen en vinterjacka i svart päls som jag tyckte väldigt mycket om. Har råd med den också... Men jag vill spara, ha utgångspengar och ett par skor (som inte hade kommit in i dag). Annars har jag fått en bärbar dator, ett par nya hörlurar till iPoden, en INQ Chat telefon och ett par getting-grip skor. Jag är NÖJD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0