Maj

Jag har lovat mig själv att sluta skapa en massa nya bloggar, så jag fortsättar på den jag håller på med här. Jag gillar ju dessutom min header. Anledningen till att jag slutade var dels för att min laptop vägrade att funka till bloggandet och dels för att jag inte orkat eller haft lust att göra något åt saken. Classic. Livssituation? Suger. Bra är det, men suger ändå. Sommarn är snart här och jag ska inte få åka till Grekland i år. Visserligen ska jag åka till Kina med pappa vilket jag ser fram emot riktigt mycket, men ändå.. Grekland. När kommer jag dit liksom? Önskar att jag kunde sätta ett datum, men fungerar ju inte riktigt så. Hoppas i alla fall på att kunna sikta in mig till nästa vår i alla fall.. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0