Insomnia

Sen senaste veckan har jag jobbat på att vända tillbaka dynet, vilket inte går särskillt bra. Förr vaknade jag alltid tidigt! Nu kan jag vakna till när mamma fönar håret på mogonen, men sedan sover jag som en sten en halv dag till. På kvällarna kan jag inte sova.. Oftast. Tror att det är en period, men ändå. Jag tänker på för mycket. Igår vaknade till av mig själv på morgonen, fightades mot mitt anti-omsomnings-system och tog mig upp klockan ÅTTA! Dessvärre kunde jag ändå inte sova på kvällen, så satte på en film och spelade nåt torrt onlinespel jag hittade tills att jag slocknade. Jag tvingade mig upp klockan tio. Bättre är det, men det räcker inte. Jag hinner ingenting känns det som. Hade önskat att jag vaknade av mig själv klockan... Sju! Sju, vill jag vakna och vara pigg. Då ska jag gå till gymmet, sedan vara pigg och glad hela dagen ändå. jJg gick faktiskt till gymmet ändå när jag hade vaknat, sedan var det meningen att jag skulle åka till Universeum med min Naturkunskapsklass, men åkte istället till biblioteket och lämnade tillbaka en viss bok. Hade tänkt försöka låna några böcker om Grekland, men gjorde inte det bara för att jag hade ont i huvudet och ville åka hem istället. Nu ångrar jag mig.. Åhh.. Jag får väl göra det på torsdag eller nåt istället. Ska ändå till stan och köpa studentklänning och presenter. Ser fram emot student och hoppas på lite mer sol efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0