FRAMGÅNG!!

Mission Grekland har nåt sitt första tecken på framgång, fast att jag inte kan åka i sommar! Jag har hittat en massor av sommarjobb, varav två som intresserar mig starkt. Det första var ett jobb på en dykarklubb i Heraklion. Jag städer båtar och hjälper turister + att jag samtidigt ska utbildas till dykarintruktör. Och jag får betalt för skiten. Är det inte sjukt? Det andra var ett bartenderjobb på Skopelos (som jag älskar) där dricks, mat och husrum ingår. Det irriterar mig som fan att jag inte kommer iväg nu, men äntligen tecken på att detta inte är omöjligt. Hoppas att det finns lika grymma erbjudanden till nästa vår när jag är redo att åka. Jag svävar på moln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0