Tja.

Jag är så sjukt trött idag. Orkar nada.
Igår var vi i alla fall ute på nån sorts lokal minimarknad och MY ORD vad fina smycken det fanns. Ska tillbaka någon annan dag och köpa lite mer. Nöjde mig med ringarna igår (22 kr för alla fem). Hahah helt kär i renskallen, men Sally tyckte att den var så jädra ful, så jag fick skylla på att jag köpte den till en vän som ett "skämt".


          


Kom precis hem från nån sorts idrottsskola som finns i stan. Osäker på vad vi gjorde där men det finns faktiskt en fotbollsplan på riktigt. En kass gräsplan, men den fanns i alla fall! Nämligen ingen här som spelar fotboll typ. Det var ingen som spelade, men bredvid planen på en liten träningsgård stog det ungefär 30 killar och tränade karate.. eller nåt sånt.
Haha, jag hade inte så mycket mer att berätta idag. Ska orka hålla i kameran lite mer och få fler bilder att lägga upp.

 Hör av mig ikväll igen, later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0