Tekalas och volleyboll

Pappa: Justin Bieber is a bad person.
Sally: He's a.. aa.. ??
Pappa: You know. He's nice in front of the camera, but when the camera is turned off he's really mean.
Sally: You mean he's... ehh.. Oh. Ehm.. Heee's....
Jag: .. He's a BITCH!
Sally: In Beihai?
Pappa: NO!! He's... You know what? Take a rest.

Igår var vi och drack te och öl vid vattenfallen. Det var jag, pappa, Sally, Sallys syster, hennes man, Bin, Pinn och Pinns man. Ja, Linn, Bin och Pinn rimmar. Asroligt.

Idag har jag vart på stan med pappa och gjort absolut ingenting. Bin som är typ bara lite äldre än jag skulle hämta mig när han slutat jobba för att jag skulle med och spela volleyboll, men han var tvungen att åka i förväg så Sallys syster körde dit mig istället.
Först gick volleybollen bra... Iaf när Bin tog en paus och spelade med mig ensam, men när jag väl kom in och spelade match med alla andra så gick det åt helvete. Det är grejen med mig och volleyboll. Jag menar, jag har ändå okej bollkontroll, men när jag väl har en position och ett sorts syfte (PLUS REGLER) så måste jag plötsligt börja tänka innan jag försöker träffa bollen. Jättejobbigt.
Efter nån timme eller två åkte vi iaf till en annan hall för att Bin och några av dom som var med skulle spela match på riktigt.
Typ vid 11 åkte vi därifrån igen för att dom skulle äta. Jag var inte alls hungrig, men som vanligt så spelar inte det någon roll här. Vi satt kvar ett par timmar och tog ett par öl och nu har jag blivit hemkörd :)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va!!??? Trodde du hade vollebollspel i dina gener...

2011-07-14 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0