Marknaden

Idag åkte jag, Sally och pappa till Marknaden. Jag gillade den inte först och jag hatar fortfarande alla kläderna, men skorna. OMG. Jag hittade så sjukt många, men det kändes nästan dumt att köpa så mycket, så jag började med två par. Kommer att gå dit fler gånger.

Sandaler, en rosa sovgrej, billig mascara, rött läppstift, smycken och en notebook att skriva upp mina bloggtankar som poppar upp lite då och då i. Hahah nerd.





Nu ska jag och pappa åka iväg och äta middag med Mr. Huang.

Köss

Kommentarer
Postat av: DinBästaVän

2011-07-03 @ 00:29:42
Postat av: DinBästaVän

HAHAHAHA råka klicka skicka innan ja skrivit något men tänkte säga ja kom på världens bästa idé om du hittar billiga grymma vattenpistoler KÖÖÖP DE!!! jag betalar dej hemma sen ;) you know what I'm talking about <3

2011-07-03 @ 00:31:14
Postat av: Linn

HAHA will do baby!! Jag saknar dig en massa också! Loove

2011-07-03 @ 04:47:50
Postat av: DinBästaVän

gött e de!! <3 aa fan har mkt att berätta när du kmr hem ;))

2011-07-04 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0