Kvällsprat

Meng var precis här och pratade en massa. Hon är ändå rätt kul. Igår smsade jag henne om mitt kaotiska hår och berättade att jag precis hade sett en blond kines och att det därför MÅSTE finnas nån frisör som kan jobba med sånt. Hon svarade ett par timmar senare och sa typ "haha jag har sovit hela dan, så jädra lat är jag, men sure jag är ledig oså kan vi leta. Ring mig när du har tid! :D"
.. Nåt sånt, fast på halvdann engelska.

Fast imån bitti åker jag, pappa och Sally ner till kusten och steker lite ett par dar ocg jag het inte och kommer att kunna skriva. Om inte så är jag tillbaka den 8onde och uppdaterar. Nu måste jag sova, Sally skäller så.

Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0