I'm back!

Nej, vi skulle tydligen inte till Nanning. Jag har sån koll. Vi var i Quai Lin (?) och i Beihai nere vid kusten. Jag har sett berg, skavsår, dregglande kineser och strand, men tror inte att jag hinner att uppdatera allt om det idag. Kommer att ta ett tag och när jag blir trött skriver jag helt luddigt, så ingen idé att börja (klockan är trots allt typ 23.00 här.. Eller nåt sånt).

Imån på dan ska jag försöka att ge mig ut på stan på egen hand eftersom att pappa jobbar och jag har bestämt mig för att hitta lite gymkläder så att jag kan gå ut och JOGGA. Skitbra idé tycker jag, men det beror ju på om jag hittar något eller inte. Hoppas på att Meng kanske kan möta upp mig på stan eller nåt också. Kanske hitta en... Frisör.... Våga? Våga inte?

Aja, på kvällen ska vi tydligen gå på nån sorts karaokebar, men vi får väl se hur hur det blir. Börjar smått irritera mig på stirrande kineser som glor/ försöker prata/ tar kort eller filmar utan att fråga. Ska aldrig bli känd, fy fan vad jobbigt det börjar bli.

Aja, hörs imån. Pusspuss


Beihai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0