Fotboll

Idag var jag och spelade 7-mannafotboll på kvällen. Var meningen att jag skulle "hjälpa" Mengs bröders lag så att dom slapp betala för planen (förlorande laget betalar). Det jag inte hade räknat med var att muskler faktiskt försvinner på ett år. Alla muskler. Lite skämmigt att man håller på att ramla för att benen inte håller när man springer framåt. Japp, gymmet när jag kommer hem.




Och imorse var vi i en park.. Igen. Jo, det var trevligt, men nu är jag bara trött och ska typ sova.


Kommentarer
Postat av: DinBästaVän

hahaha niice :D du o jag på gymmet varje da?<3 just det jag är ute med båten nu så jag kommer ha svårt att logga in på msn för ja vet aldrig var vi har internet ;) men inte långt kvar tills du kmr hem :D vilket datum va det?<3 puss på rumpan!! :*

2011-07-20 @ 20:16:25
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera så kommenterar jag tillbaka:) Plus få chansen att bli veckans blogg Väljer ut 4-5 st varje vecka :) Skriv bara jag är med =)



Ha en underbar dag

2011-07-20 @ 23:40:57
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: Linn

J - jag har fortfarande inget datum, men ska väl beställa nästa vecka nån gång. Hör av mig när jag vet :) Puss på dig!

2011-07-21 @ 04:57:16
Postat av: Anonym

Följa varandra via bloglovin? (:

2011-07-21 @ 13:20:58
URL: http://divokys.blogg.se/
Postat av: Jääänny

okey men gör de det blir bra snuttan!<3 :D

2011-07-22 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0