Bra dag

Igår satt jag framför Norska Dagbladet typ hela dagen och ugglade. Det gör jag fortfarande så fort jag sitter inne på datan. Så sjukt jädra ledsen över att sånt faktiskt kan hända och så jädra nära mitt hem! Jag fattar inte hur en psykopat tänker eller hur han skulle kunna förklara att det var nörvändigt. Han har inte förändrat något annat än splittrade famlijer och sorg över en helt nation. Mår bara illa.

Hur som helst, så har vi hittills haft en bra dag ändå. Pappa väckte mig tidigt och när jag kom ut upptäckte jag hur skönt och svalt vädret var. Det visade sig vara 30 grader. Vad kallar man sånt? Reseskadad? Vi gick till ett av de finare hotellen (som ligger ganska nära där Sally bor) för att äta frukost. Managern fick syn på oss och ville gärna prata. När vi lämnade hotellets restaurang var vi plötsligt nyvärvade VIP-gäster.

Jag hade tänkt köpa ett pokerset när jag var här, så vi åkte för att kolla på det. Det fanns inga sånna dära hobby-set på samma sätt som i sverige, utan jag fick berätta hur många jag ville ha, så åkte en kille iväg på en motorcykel för att hämta det jag behövde. Färdigt och inplastat var det när han kom tillbaka.
Så nu är vi hemma igen. Jag ska tydligen göra pannkakor idag och imån är det dags att beställa biljett mot Europa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0