wix 18!

Igår var det Vickans tur att fylla 18. Det blev middag hemma hos henne i Kungälv och sedan in till stan för att sätta oss på Chez. Grejen var väl egentligen att vi skulle se Laidback Luke på Charlies (att ens han spelar där liksom), men när vi kom dit, så var det heelt tomt på folk. Såg ut som att varenda jävel satt på andra sidan på just Chez, så vi gick dit istället, fick bra bord olch satt där hela natten. Jag och Hanna drog oss tillbaka vid.. Jag har ingen aning om vad klockan var men vi hamnade i alla fall på en hållplatsbänk med korv med mos i hand. Jag förstår verkligen inte hur mat kan vara SÅ mycket godare mitt i natten på fyllan?
Vi åkte i alla fall hem till Hanna och sov. Min mamma ringde mig vid 9 på morgonen och när jag ändå hade vaknat till så kollade jag i SMSkorgen för att kolla vilken tid matchen jag skulle spela var, så att det för säkerhets skull inte skulle spelas vid 1 eller något sånt. Nä, för tänkt matchstart var vid 12!! Det blev att vakna fort som fan, snubbla hem i mina klackar, på med träningskläderna och iväg. Jag hann precis till matchstart, men hann dock inte värma upp. Matchen slutade i vilket fall med 4-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0