Tacos och utgång!

Tack för en jättebra kväll igår! Vi var hemma hos Rebecka och åt tacos och sjöng för henne. Det var jättelyckat och vi hade en JÄTTEBRA kväll. Idag är jag lite hängig men ändå på kanonhumör. Älskar dagen efter när man under dagens gång får små uppenbarelser och flashbacks över knäppa grejer man gjort dagen innan. Hitills har jag kommit fram till att: Jag flörtade med vakten, jag ramlade en gång och två killar drog upp mig (det händer i genomsnitt 1 gång varje gång jag är full), jag satte hela handen i en killes ansikte, jag sa till en annan kille att han var dum i huvudet för att han satt i vägen, jag tappade ett glas öl, pekade på någon annan och frågade vad tusan han sysslade med. Sen gick jag iväg.
Detta är jag - ett svin, det är vad jag är.
Meen vad gör det om 100 år?

Ikväll åker jag nog hem till Martin och spelar Fifa hela kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0