Struntprat igen

Skjut mig. Gör det bara. Min höft tar inte kål på mig längre, den tar DÖD på mig. Har gått runt på Frölunda Torg och linkat som en kärring i 2 timmar i väntan på min synundersökning. Nu ligger jag hemma, smeker mig själv med voltaren och tycker att det är jättesynd om mig.
Under mina 2 linkande timmar fick jag iallafall det förhoppningsvis sista hårfärningspaketet, en foundation (sånt har jag inte använt på år och dag, men jag tror att det blir bra) och en jättestor leopard... Vet inte vad det heter. En grej man har över axlarna :) Fick syn på den inne på New Yorker och kände igen den från en modeblogg jag gillar. Jeeepp, jag är en stilskurk, men vem är inte det? Den var dyr för att vara en bit ylletyg, men jag hade stått på tå jättelänge för att försöka få ner den. Alla såg mig när jag drog ner den från galgen och när jag väl såg priset så tvekade jag lite, men att jag inte kunde hänga tillbaka den var en tillräckligt bra anledning till att köpa den ändå tyckte jag. Är helnöjd.
Har även gjort ett sista försök att hitta mina Palladiumskor, men dom verkar vara slut exakt överallt. Jag ska in till stan imorgon, så håller tummarna på att dom har kommit in på Johanssons eller att jag har så tur att dom har kvar dom på Yoko Yap.

Syntestet gick galant, så nu ska jag bara skicka in det till transportstyrelsen och hoppas på att det går jättefort att få mitt körkortstillstånd. Jag längtar såå efter att få mitt körkort.. Fast att jag absolut inte kan köra bil och att jag är skitskraj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0