Strunt

Min höft tar kål på mig!! Eller vad heter det som sitter typ vid höften, fast lite längre bak. Det som man brukar vilja banta bort fast ändå pyttepytte lite längre bak fast ändå inte riktigt svanken. Det finns ett litet ben som sticker ut där och man känner efter. Eller jo, det är höften, fast baksidan.
Det lilla benet landade jag igår och det gjorde ont. Sen blev det bra och jag var i gång resten av matchen, och en stund efter matchen när jag fortfarande var varm. Men när jag gick ur bilen efter att ha suttit ner hela vägen från Bergum. Då jävlar. Det känns som ett jättelikt inre blåmärke som bara gnager. Vaknade tidigt imorse av att jag hade rullat över på rygg och lagt tyngden just på det höftbenet. Somnade om och vankade nu av samma sak. Det här suger.

Aja, snart ska jag pallra mig upp på riktigt och kila iväg till Frölunda Torg för att köpa lite grejer och göra ett syntest till det dät körkortstillståndet. Nej, jag fattar fortfarande inte så mycket mer. Fick hem papprerna igår nu har faktiskt mamma och göran räknat ut något om vilka jag ska skriva på. Skämmigt om jag skickar in fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0