Looooooooad it

Idag har det vart helt fullt upp.
Förra veckan köpte jag nämligen en klänning.. Som jag lämnade tillbaka.. Och köpte en ny... Som jag hatar och ska lämna tillbaka, men eftersom jag köpte den igår så kan jag inte med att lämna tillbaka den redan dagen efter så jag väntar tills på måndag. I ALLA FALL så var jag inne i stan idag för att köpa mig en zebrafärgad halsduk och en ny klänning. Halsduken sket jag i tillslut, men klänningen blev en svart en från Tessie.
Nu har jag städat hela kvällen med mamma som nämligen är den stora egentliga arrangören av morgondagens middag. Hon har vart i full gång sedan klockan 3 idag.
Det kommer att bli kaaanon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0