Körkortstillstånd!! ...... Körkortstillstånd?

Nu är jag helt plötligt anmäld till en intevsivkurs i Falkenberg som innebär att jag ska bo där i 2 veckor från och med den 4 oktober. DOCK behöver jag ett körkortstillstånd som jag ska skicka till dom.. Jag gick in på den här kör portsportalen där man kan beställa blanketter som man ska skicka nånstans. Fan, jag behöver hjälp. Har bett om hjälp hur länge som helst, men ingen fattar ju att jag inte fattar ett skit och att jag vill ha ett jävla körkort. Vilken blankett ska jag beställa liksom? Körkortstillstånd med läkarintyg? Körkortstillstånd med läkerkontroll? Syntest? Ingår inte det? Jag beställde allt som hette något med körkortstillstånd. Kom inte på förens efteråt att dom där blanketterna faktiskt kostar pengar. Hur i helvete ska jag kunna veta det? Hoppas på att det iiinte är dyrt. Och när kommer dom då? Sen när jag skrivit i, vart ska jag skicka det? Kommer det liksom hem ett körkortstillstånd sen? Närdå? Innan den 4? Ska jag skicka det till Falkenberg sen?
Jag behöver verkligen nån som fattar vad jag håller på med.

P.S, matchen igår slutade 1-1. Det gick bättre än väntat. Inte bättre en relativt bra, men mycket bättre än väntat för min egen del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0