Intensivkursen uppskjuten

Nepp, mitt körkortstillstånd hinner helt enkelt inte komma, så mamma bankade mig i huvet och fick mig att förstå att det inte skulle funka att jag började på måndag med att bara plugga och läsa. Det är sant, jag vet. Förstår inte hur jag kommer att klara mig utan min mamma när jag ska flytta hemifrån. Hon ringde ner till Falkenberg och fick svar på alla frågor jag undrade över + fick hon flyttat mig till vecka 44-45.
Idag trodde jag att jag höll på att sabba det igen. Jag gav min lärare en ledighetsansökningslapp och hon sa ungefär "Två veckor? Jag kan bara ge dig 5 dagar på ett helt år"
GULP....
Jag hade ångest över det nästan resten av hela dan.. Till att jag fick en studieplanering från Naturkunskapen där jag la mårke till att jag nämligen har lov vecka 44. SÅN TUUR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0