How to survive....

Igår natt låg jag och kollade på Discovery på nåt program om hur en kille skulle överleva i öknen. Han åt typ.. Rå bläckfick, skorioner och insekter. Jag har mitt eget bidrag till överlevnadsprogram till Discovery. Hur du gör dig beredd på dagen då din mamma inte kommer hem och lagar mat åt dig:
1. Slarva bort din växel exakt varje gång du får tillbaka den efter att ha köpt något.
2. Leta absolut inte efter den innan du behöver den.
3. En vacker dag när det är kris, så är det bara att plocka. Du kommer att hitta ungefär hälften och det kommer att räcka gott och väl. En peng i varje väska du använder, en i plånboken, en i någon BH (vi tjejer vet att det kan hamna där ibland på något vänster), en på mammas byrå och vips så har du en pizza.
Jag har till och med en tia över att tappa bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0