DHL

Hej DHL. Jag är så JÄVLA trött på er och eran kassa leveransservice. Jag hoppas att ni går i konskurs snarast. Vart man än har med er att göra så är det kasst. Ungefär 90% av era chafförer är stackars små vilsekomna muppar med blodsprängda ögon och ingen som helst social kompetens. Dom är så trötta på livet att dom helt enkelt inte kan med att ens låtsas vara trevliga. På den plats jag jobbar så kan dom inte med att köra varupallen en meter till så att det hamnar INNANFÖR dörren och så att jag kan flytta på det när jag har tid istället för att släppa allt jag gör och gräva fram en egen pallyftare. Detta för att ingen helt enkelt ska ta det när det står på utsidan. Och det är helt enkelt bara för att dom inte vill.

Nu när jag inte ens jobbar med er kommer jag undan. Inte nog med att en mobil jag beställt kommer en dag försent, utanför att ni skickar mig ett SMS och säger att den finns någonstans där jag ska hämta den. Visst, men ska nu göra det så kan ni väl i alla fall se till att skiten är där när jag kommer. Hur ska ni lösa detta nu DHL? Ni har säkert ingen aning om vart den är. Jo, jag vet! Lägg ut ett kontaktnummer på eran hemsida som inte ens är i bruk. Det funkade GALANT. Får jag ingen hemkörning den dagen ni hittar mobilen, så kan jag väl i alla fall få en cykel på köpet så att jag slipper att gå en mil fram och tillbaka igen för att kolla ifall någonting stämmer när jag kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0