AHH

Idag när jag satt med datan i mitt knä i soffan så var det nån skitunge som kastade nåt på mitt fönster. Dom brukar kasta snöbollar, men snö finns det ju ingen. Trodde att det var nåt psyk som kastade nåt äckligt.. Eller en kotte, men det finns nästan inga kottar här heller. Meeen sen glömde jag i alla fall av det.
Men nu kom jag precis att tänka på det igen och undrade vad det var dom kastade, så jag kollade ut genom fönster och där ligger en såndär jättegullig liten pippifågel. DÖD. Precis innanför sitter min stackars undulat Örnie helt skakis typ. Undrar om han fattar att det ligger ett lik typ en halv meter ifrån honom..
Vet inte vad jag ska göra av den..
... Så jag tog ett kort och bloggade om det, haha.
Nu ringer jag mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0