Det händer bara mig.

Nu minns jag varför jag inte hade någon lust att visa mig utomhus. Jag är en bitterfitta och jag hatar allt och alla. Dagen börjar med att datorn inte funkar. 
"Windows startar om 29.... 28... 27" -start- -windowslogga- -svart igen- "Windows startar om 29... 28... 27".

Åkte in till stan och träffade Hanna. När jag ändå var inne i stan passade jag på att gå förbi Queens för att hämta mitt bankomatkort som tydligen skulle vara där... Men nej, det var det ju så klart inte. Ingen hade någon aning om vad det var för något. Jag fattar inte hur jag kan ha sån otur med allt?
"Å andra sidan....." Tänkte jag. "Jag ska ju ändå öppna nytt bankkonto när jag fyller 18, så då måste jag ju helt enkelt spara!". But god said no.

"Biljetten tack! Nä, den funkar inte. Jaha. Synd. Det blir 1200 kronor. Ha en bra dag!"

Vad är det för gud som vill mig illa!? 1200 jävla kronor rakt till västtrafiks klirrkassa. Någon mer som vill ha pengar? Allt går åt helvete för mig ändå. Datorn funkar fortfarande inte, men jag fick låna pappas bärbara med ett litet USB-internet. Egentligen har vi trådlöst, men jag tror att mamma har slängt pappret med koden. Verkligen jäteförvånande.

Nu ska jag gå och spärra mitt bankomatkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0