Ny header!

Om ni undrar varför jag har bytt fram och tillbaka mellan alla olika bloggdesigner, så är det för att jag försökt lägga in en header - vilket är gjort! Ska nog göra en ny lite längre fram, men just nu är jag helnöjd! Problem nummer 2. Hur får jag bort den fula bilden till vänster? Den är skitläskig på nära håll och jag vill inte ens ha någon bild där. Måste lösas!

Nu är klockan snart 12 och jag har vart ute och joggat (gått). Min veckoplan är jag ska ut och röra på mig varje dag, inte äta skräpmat och trappa ner på VM. Nu ska jag fortsätta med altanskrubbandet, ta en dusch, äta sallad och ta mig en sväng om jobbet (som jag sagt för längesen att jag skulle gjort..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0