Jag som aldrig drömmer..

Herregud vad jag drömde inatt! Kommer knappt ihåg en tiondel, men det handlade väl ungefär om att jag, min barndomakompis Louise, mamma (tror jag) och någon mer som satt i framsätet var påväg till en flygplats för att åka någonstans. Dom gick lite före mig mot ingången och jag gick typ 20 meter bakom, men precis när jag ska korsa en väg, så kommer det världens FLYGPLAN och landar där precis då. Jag med min propeller-fobi borde väl egentligen ha sprungit och gömt mig och inte kommit fram på en vecka, men jag bara backade några steg och var helt kolugn. Precis efteråt skulle ett plan starta, så jag fick vänta en stund till. Till slut kom jag faktiskt över vägen och ingen vet vad som hände sedan.

Filosofiskt! Speglar verkligheten? Korsar jag vägen mot flygplatsen så vet ju ingen vad som händer sen. Okej, det var djupt, men jag blev faktiskt faschinerad.
Sen drömde jag iofs att jordnötsmöret var slut när jag skulle äta frukost i morse. Tänker nog inte ge mig på att analysera det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0