Altanskrubb!

Allting har sitt pris. Mamma blev vrålsur för bötern,  så idag ligger jag på alla fyra på altanen och skrubbar bort alla... Alger? Mossa? Jag har ingen aning om vad det är. Tyckte nästan att det var lite kul i början. I sportBH, hotpants och mina stora hörlurar, med "Johnossi - Man must dance" på högsta volym. Som om det vore bakrundstracket i en film där den tuffa kämpande tjejen sliter och sliter. Hade nog fortfarande tyckt att det var roligt om det hade handlat om att jag faktiskt skulle tjänat pengar till att spara till Grekland, men nu jobbar jag ju helt enkelt för att inte förlora pengar. Det här suger. På måndag börjar jag att jobba på riktigt. Tackolov.



Skulle ha sett dom live för några veckor sedan när Martin vann biljetter på "dubbelmackan" på radiostationen Bandit rock.
5 minuter innan dom började blev jag utslängd för att... Jag vet inte? Martin åkte ut först utan någon speciell anledning heller och när jag gick ut för att prata med honom kom jag inte in igen.
Ibland undrar jag om vissa dörrvakter helt enkelt har för tråkigt. Trivs man inte med det, så varför inte byta jobb? Eller säga upp sig, utbilda sig och riktiga poliser? Eller så blev dom dörrvakter för att kunna jävlas med alla eftersom dom blir utfrysta som barn.. Jag tänker nog inte gå in ännu längre på det. Villr bara klargöra att jag faktiskt NÄSTAN såg dom och att jag är hemskt besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0