Allt är fortfarande stillastående

Jag har faktiskt en sån där erkännandebok också. Det funkar inte att bara ha en blogg. Det jag skriver i den måste jag helt enkelt ha ur mig och det är på tok för riskabelt att skriva det här. När jag skriver i den, så tänker jag efter noga innan jag skriver och funderar på vad jag egentligen tycker om allt och alla. Sånt jag helt enkelt inte skulle erkänna annars. Sen är det ju samtidigt livsfarligt. Om nån typ går in i mitt rum och läser den. Då måste jag nog döda den personen. Eller nja, då får jag nog flytta till typ Alaska istället, byta identitet och operera in ett nytt ansike. Men den risken tar jag. Alla förtjänar att lätta på hjärtat, cleara sina tankar och verkligen ta reda på var man själv egentligen tycker och tänker i minsta detaj. Annars tappar man väl bort sig själv? Det gör i alla fall jag.
Jaja, ville bara dela med mig av det.

Just nu? Fotbolls VM tar kål på mig! Jag har sommarlov en vecka till innan jag börjar jobba, men vad händer? Jag bäddar ner mig i soffan, proppar i mig pizza och cola och kan helt enkelt inte slita mig från matcher och fotbollssnack. Inte heller går jag på mina egna matcher och träningar. Jag kan ju inte gå och bli en fetknopp innan jag ens börjat spara pengar till Grekland. Vilket ställe vill anställa en sån?
Nu tänker jag leva upp till den idealdotter jag är och vrålstäda hela huset. Sen tänker jag gå ut och springa!


Skiathos flygplats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0