Söndag, regn.

Becka säger: Vad är Frihet för dig?
Mitt huvud måste ha slått slint. Min lycka är frihet, men vad är frihet? Typ.. Oberoende av pengar, politik eller kärlek? Men det kommer ju alla alltid att vara beroende av, vare sig man vill eller ej. Om inte det ena så det andra.
Att skaffa sig en segelbåt och bara dra någonstans?
Åka genom Afrika på en vespa?
Åka till Grekland. Varför vill jag åka till Grekland? Det kan jag inte heller förklara, det bara är så.

Har tänkt på det här sen igår. Känner mig typ korkad för att jag inte tänkt på det tidigare och för att jag har totalt noll koll på vad jag vill och känner för saker. Gick och tänkte på det förut samtidigt som jag rotade runt bland allt skräp jag har i mitt rum. Från ingenstans dök det upp ett resehäfte med en bild på Lalaria i Grekland på framsidan. Över bilden stog det "Välkommen till friheten". Hah! Om man ska va den som är den som tror på skrock eller signs from above.. Måste ha vart ett sånt sign, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0