Jag lever

Nej, jag har inte övergett bloggen minsann! I'm still here.
Men jag jobbar och tränar och känner mig lite som en idiot när jag sitter framför en tom sida och inser hur lite jag har att skriva om. Själva grejen är att det ska handla om att ta mig till Grekland right? Jag är fast. Strandad i Sverige. Dömd till att bli en av alla gråa människor som bara jobbar och sover. Okej, det är väl antagligen det jag kommer att göra i Grekland också, men det är en helt annan grej. Nåt man inte kan förklara. Sånt man inte kan ta på.

Det regnar och regnar. Sitter här i mina träningskläder och väntar på att få gå ut och jogga. Regnet stannar upp ibland, men när jag väl börjar göra mig redo, så bara öser det plötsligt ner igen. Får springa imorgon istället.
Jag vill åka nu. Rebecka ska också ner. Hon åker nån vecka efter studenten. Jag kanske åker ner i förväg.. Men vafan, det behöver jag inte planera nu. Jag ska sluta drömma och gå och köpa mig en spargris. En sån man måste slå sönder när man vill ha pengarna. DET ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0