Danmark!! .. Eller?

Jag har drömt igen!
Återigen var det jag och min barndomskompis, men den här gången var vi i en av mina knäppa drömvärldar som jag vart i förr. Jag drömde att vi rymde genom mitt fönster och ut på förrådstaket - och jag hade bara trosor på mig!! Mina favvotrosor dock. Vi var påväg mot väst, för därborta låg Danmark. Mitt radhusområde var mer labyrintaktigt än vad det brukar, så vi sprang in genom folks dörrar, rakt genom huset och ut på deras baksida där det satt folk och åt (kom ihåg att jag bara har trosor på mig). Vi kom tillslut ut längst ner på min gata. I vanliga fall finns det väl ingenting där.. En bom, en vändzon och fler radhus. I drömmen låg det i ala fall en resturang där. Den var bara för JÄTTERIKA människor, så vi var grymt busiga som sprang igenom där. På andra sidan resturamngen kom man rakt in i en annan resturang som var ännu finare. Den var öppen rakt ut mot ett sorts bad-land. Och det var Danmark. Minns inte vad som hände där riktigt.. VI hade stenkul, hamnade i nåt sorts omklädningsrum och då visade det sig att min katt hade följt efter oss. Den var jätteblöt och ville åka hem.. Sen tappade jag en tand och ville också åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0