Yeyeye



Vaknade upp och fick en spontan köp-mani, så jag hoppade in i bilen och gasade iväg till Frölunda Torg för att köpa ett linne och en sjukt snygg BH/topp på Monki. Sedan gasade jag hem igen, packade min väska för att åka till gymmet. Det jag helt hade glömt var att gymmet stänger tidigare på lördagar (Jag glömmer det varenda förbannade gång!!). Jag var där en kvart innan stängning, så jag vände i dörren och gick hem igen.

Mamma kom hem och lagade SCHF-mat* som jag inte har någon aning om vad det står för, men som innebär att man inte får äta kolhydrater eller nåt sånt. Hon brukar erbjuda mig ris eller nåt när vi ska äta middag, men eftersom det är lika med att jag måste koka det själv, så brukar jag strunta i det. Så jag vet inte riktigt om det gills som att jag går på diet. Jag är ju trots allt ett självutnämnt matvrak som aldrig tänker på barnen i Afrika.

* Vid den här punket ropade jag på mamma och frågade om SMHI innebar att man inte fick äta kolhydrater. SMHI var visst inte alls en diet, utan stod för "Sveriges Metroligiska Nånting Nånting". Gick ett par minus på mina väldigt många vuxenpoäng.

Så var det en grej till. Jag har fått en storslagen idé som jag tänker genomföra på måndag. Exakt vad det är tänker jag jag inte säga, men jag bjuder på en ledtråd:

 


Kommentarer
Postat av: neli

ja brallorna är riktigt snygga.. älskar röda skinnbyxor =)

hoppas du haft en bra helg hittills tjejen =)

2011-09-03 @ 19:57:29
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

asså? visste inte dem hade det på bikbok.. och som du säger, är inte heller så förtjust i brallor utan bakfickor eller utan fickor där fram överhuvudtaget!

hoppas du får en bra söndag! kram tjejen =)

2011-09-04 @ 11:20:29
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0